The day the earth stood still

Haha galna människor jag umgås med måste jag bara säga.. Kom nyss hem från bion och vi såg The day the earth stood still, jag ville inte ens se den men eftersom att Janne gett mig massa biobiljetter så why not liksom..? Jag ville se Twilight eftersom att jag är retard och fortfarande inte sett den (hehe)...Men det får bli nästa helg, eller något.

Imorgon ska jag först åka och handla lite grejer med mamma, om jag hinner vill säga. Sedan ska jag (troligen) till stan med Ebru och fixa lite. Ska även försöka tvinga med mig henne till solariumet...I NEED!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du börja med "outfits" bilder varje dag? :D

2009-01-05 @ 13:16:32
Postat av: Nathalie

Anonym: Haha nej.. Det skulle jag inte orka. Men lite oftare kanske ;)

2009-01-05 @ 18:04:53
URL: http://natalieht.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag håller med, vill se mer av dina kläder haha. Koftan har du köpt på H&M va? Kram

2009-01-05 @ 19:23:32
Postat av: Nathalie

Anonym: Haha, we'll see ;) Yes, från h&m är den ja. Puss påre

2009-01-05 @ 20:09:27
URL: http://natalieht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0