Då var det roliga slut..

Skolan började idag då..Förstår inte riktigt varför på en torsdag men ah. Tänkte först inte gå eftersom att jag mådde så jävla dåligt igår. Jag trodde helt seriöst att jag skulle frysa till döds på ridningen och sen när jag kom hem hade jag sån huvudvärk så jag duschade i nästan en och en halv timma och sedan gick och la mig vid 9. Var försig inte en så dålig idé att gå och lägga sig så tidigt med tanke på att jag faktist orkade upp imorse utan några (stora) problem...
 
Anyway imorgon är det fredag! Happy! Ska till stan ett tag först och sen gå på bio. Bio på lördag också vadå jag-har-inget-liv typ? Jaja.. Sitter och lyssnar på Mikaela när hon sjunger singstar. Eller Sing It som det heter till wii, men same shit different names liksom. För er som är intresserade är hon villig att hyras ut till något födelsedagskalas/fest/annan tillställning. Ni kan nå hennes assistent på: 0707768613 (endast under kvällstid, d.v.s mellan 16-21) för att boka henne. Boka helst ca två veckor innan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ringer sen då ;)

2009-01-08 @ 17:18:52
Postat av: Nathalie

Anonym: Haha..Gör så, typ..

2009-01-08 @ 17:27:35
URL: http://natalieht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0