Bjuden på middag

Tydligen så hade mamma och resten planer för idag, tydligen jag också. Enligt mamma visste jag redan om det, fast att jag i själva verket inte minns ett skit om det men men.. Skolan var lugn. Eva var inte där så vi smet in i köket och tog lite choklad ifrån skafferiet. Sen kommer Jessica och skäller ut oss, ''Vad håller ni på med?'' Sen Ebru leker duktig såklart, förflyttar sig ifrån skafferiet på en sekund ''Ja, vad håller ni på med?'' (det var egentligen hon som sa kom vi går in och tar det är ingen där) Sjuk den där.. Drog iallafall till stan sen och köpte löshår till Ebru, och ja, högklackade skor en hel dag är något som jag verkligen rekommenderar. Hängde på Assiya och Ebru lite då och då, kändes som om jag var packad och dom skulle leda mig hem eller något..

Hann precis hem och byta för sen åkte vi till mina kusiner. Åt sjukt god mat och efterrätt. Planerade även lite resor och grejer. Kanske blir det Thailand med dom i April, men det är osäkert som fan. Men USA är något som typ är halvt bestämt. Taggad som fan. Förresten så har dom skaffat fiskar, alltså sånt här fint akvarium med fina fiskar. Jag blev avundsjuk, satt fast klistrad och kollade på dom (ja, jag mår bra). Så imorgon ska jag och mamma åka och kolla om vi hittar något nice, hell yeah liksom!

Kommentarer
Postat av: h

Har du lincer på din bild?

2009-01-17 @ 10:29:57
Postat av: Nathalie

Nej din jude

2009-01-17 @ 13:22:29
Postat av: Nathalie

h: Nej, det har jag inte

2009-01-17 @ 22:52:23
URL: http://natalieht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0