What's up?

Skulle kunna lägga mig ner och dö nu eller något... Har inte sovit en blund på hela natten. Klockan blev 12, 02, 05, 06 och sen 07 då det var dax för mig att gå upp. Jag tycker synd om mig, och det borde ni också göra. Det känns som om att mitt huvud väger 20 kilo och samtidigt som det håller på att ramla av utav övervikt blir det pressat mellan två järnstolpar. Inte okej. Senare ska jag och Assiya gå och käka mat på Oden. Kycklingsallad here I come! Har massa plugg med mig hem som är tills imorgon, ska bara lägga mig på golvet och skratta av lycka innan jag kan börja.

Vill ha sommar men framförallt värme, är trött på vintern -och den har knappt börjat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0