Åt helvete

Mina nätter nu för tiden är ett helvete..Sover ingenting och har fetaste ångesten. Somnar istället på dagarna som ett riktigt offer. Orkar inte.. Jaja, dagen då. Försov mig imorse eftersom att jag som sagt inte somnade förns typ 5 tiden. Skolan flöt på som vanligt. Blev lite ändrade planer sen på eftermiddagen, så istället träffade jag Mickan som jag inte träffat på typ en(!)månad. Vi praktiskt taget bort hos varandra annars.. Men jag var ju utomlands sen när jag kom tillbaka var det mycket plugg och veckan efter det åkte hon till blekinge i två veckor så ja, ni hajar vad jag menar. Det var nice iallafall.

Nu ska jag försöka sova.. Typ, Wish me luck..?

Kommentarer
Postat av: Anonym

HEHEHE VETTT //pETER

2009-03-31 @ 08:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0