Bio

Hej sötnosar! Kom hem alldeles nyss typ.. Både i och efter skolan har jag och Assiya terrat Rebeccas telefon, hon låg och sov till klockan sex liksom :S Skolkare. Haha hur som helst fick vi iallafall tag i henne sen och så åkte vi till stan. Alla 9 filmer hade redan börjat så vi sa åt han i kassan att välja nån actionfilm bara, minns inte ens vad den heter men vi kom väl in dit typ 21.20. Självklart får jag sitta brevid största cpet, alltså dras jag till psykopaterna eller är det psykopaterna som dras till mig..? Filmen var så jävla dålig så jag vill bara därifrån typ, men snubben brevid mig satt och kommenterade allt jag gjorde/sa. Först satt jag med jackan, han ba är det varmt eller? Sen sa Assiya nånting som jag typ vill dö åt så skrattade skit mycket sen då han ba fett kul? Sen iallafall från ingenstans tar han min lur som ligger i mitt knä. Hahaha, pallar verkligen inte.

På vägen hem tog vi en runda förbi donken också.. Men nu ska jag gå och lägga mig faktist. Har sovit sjukt dåligt hela veckan och försov mig imorse så lite sömn behövs. Mycket sömn behövs. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0