Crazy Taxi

Först måste jag bara säga att angående inlägget här under så hur tror ni att det kändes när jag vaknade imorse och tittade ut igenom fönstret? HEMSKT. Jävla skit..Vad har jag gjort för att förtjäna ytterligare en massa snö? Jag som alltid är så snäll. Hm, något fel måste det ju vara iallafall..

Har hur som helst lockat fram dampsidan utav mig själv genom att spela Crazy Taxi på facebook i över 2 timmar. Har suttit och skrikit som en rabiessmittad och farligt aggressiv katt iallafall. Mamma undrade vad jag höll på med..

Nu ska jag ta mig en lååång vaaaarm duuuuusch, Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahhahaha,rabies katter du borde bli kompis med dom i marocko som jag o rebecca såg på gatorna..hahahha

2009-03-25 @ 12:10:56
Postat av: Nathalie

Assiya: hahaha.. visst :)

2009-03-25 @ 16:11:37
URL: http://natalieht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0