Den rätte för Rosing

Dagen har varit nice. Har just konstaterat att min hår växer och växer som fan.. Keep going, keep going :D Det är ju en bit kvar innan jag får lika långt som innan jag klippte av nästan 20cm. Galet att jag gjorde det men antar att det blir så om man inte klipper sig på ett år haha.

Nu ska jag göra lite matte och sen om en timma ska jag titta på den rätte för Rosing. Är lite småttkär i Hugo, fast jag börjar undra om han är typ efterbliven för han pratar såååååå gryyyyyyyymt uuutdraaaget occccchhhh låååååååångsaaaaammmmmt. Stör mig grovt på det men som sagt, Life's a bitch!

Längre har det ju allt blivit iallafall..

Kommentarer
Postat av: Emma

ditt hår växer fan snabbt å du som va så lessen över att det var kort haha :D

2009-03-17 @ 19:59:41
Postat av: Nathalie

Emma: Haha jo..Det är ju egentligen inte kort men om man jämnför med hur långt det var innan så är det kort ;) Puss

2009-03-17 @ 22:17:34
URL: http://natalieht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0