Ska sova

Hade svenska prov idag, vet inte hur det gick..inte alls faktist. Hur som helst, torsdagar är soft som vanligt. Har galen träningsvärk i benen bara så har gått runt som ett handikapp hela dagen. Men man får väl se det positivt haha. Har varit med min sjuka kurd hela dagen..Pallar verkligen inte. Får seriöst ont i magen för hon är så skadad haha.
Förresten så har ännu en vecka gått så jävla fort.. Jag hinner seriöst inte med. Känns som om det alldeles nyss var måndag, typ igår eller något.

Saknar Assiya skit mycket, lebben har varit sjuk flera dagar nu. Träffade henne snabbt igår när jag lämnade svenskaboken till henne.. Har förresten för första gången på sjukt länge ingen läxa tills imorgon. Eller precis nu när jag skrev det där så kom jag på att jag egentligen har, men den kan lämnas in nästa vecka. I hope..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0