Godmorgon

Gårkvällen var väl lite spårad men det var kul som fan! Det första jag möttes av när jag kom in igenom dörren var ''Mörten! Mörten! Mörten!'', var ju och fiskade typ klockan halv 4 på morgonen med min syrras kille och hans kompisar förut i somras. Jag fick dock bara upp massa mörtar och sen dess har jag fått en nytt smeknamn...Var så grovt hungrig så käkade kycklingsallad och massa annat gott som fanns där. Vi lirade lite guitar hero som jag inte spelat på typ evigheter, men har mina talanger kvar trots allt. Kom hem runt tre tiden och somnade på dirren.

Förresten måste jag kemtvätta min jacka, den är dränkt i öl. Hela insidan luktar öl och jag vet inte vad. Hände som sagt lite olyckor här och där under kvällen..

Nu ska jag fortsätta på min frukost som är så brutalt god att jag måste äta den så långsamt som möjligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0