Ljudet av ditt hjärta

Idag har jag lovat mamma att lägga mig i sängen tidigt och försöka läsa :P Tror inte jag läst ut en bok förutom i skolan i hela mitt liv, men twilight böckerna läste jag ut fort som fan. Ligger på den tredje nu(ljudet av ditt hjärta), började för länge sen men har inte orkat läsa något de senate veckorna. Vet inte ens vart jag ligger nu för att igår när Mikaela låg i min säng så skulle hon av någon anledning ta i boken så åkte bokmärket ut och ja.. Resten förstår ni väl själva?

Så nu sitter jag här, har precis tvättat av mig sminket och målat naglarna, lite sexigt lila/rosa blev det den här gången. Ska bara borsta tänderna sen är jag redo...Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0