Kebab/pizza vs. Egen mat

Idag skulle jag egentligen ha följt med till min morbror och hans familj för där ska dom fira min mammas mormor som fyller år..Det är tydligen ganska många som ska dit och jag hade från början inte heller något annat val än att följa med. Men den sidan av släkten känner jag knappt, har träffat dom typ 3 gånger. Jag klarar inte av att umgås med så mycket folk jag inte känner och speciellt inte när vi är helt olika. Började förbereda mig på att fejka någn sjukdom men det behövdes inte för imorse väckte mamma mig och sa att jag inte behöver följa med om jag inte vill, trodde att jag drömde men sen när jag väl gick upp var det ingen dröm, jag tackade henne verkligen ifrån hjärtat.

Så nu är jag alltså ensam hemma, mamma har lämnat pengar så att jag kan sticka iväg till Oden och handla mat. Men jag funtar på att fixa något själv istället.. Ville inte gå ut något mer idag men ska snart sticka iväg och köpa godis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0