Snö igen

Imorse när jag vaknade var det snökaos ute..Orkar inte, hatar snö. Och jag hade converse på mig, hur tänkte jag? Eller tänkte jag ens överhuvudtaget? Mina fötter är helt genomblöta (okej rätt åt mig men iallafall) och jag fryser som fan. Vad har jag gjort för att förtjäna det här ÄCKELvädret??

Våran bildlärare är s-j-u-k, alltså verkligen dum i huvudet. En lektion gick åt till att disskutera, slutade med att tre pers drog därifrån. Skrattade dock lite också, Samira i min klass kan vara så störd ibland men jag förstår henne faktist..För seriöst, han säger åt henne att hon skrattar fult och att om hon ska skratta så fult kan hon gå från hans lektion, han kallar henne idiot, fjortis och jag vet inte vad. Ska en lärare bete sig så? Och han kallar oss omogna...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag fattar inte.. Vilken hårfärg har du? =P

2009-03-10 @ 16:36:48
Postat av: Nathalie

Anonym: Haha jag förstår det.. Men den blonda bilden som var på headern innan är några månader gammal;) Men har bytt nu till en helt ny bild, Puss

2009-03-10 @ 16:52:30
URL: http://natalieht.blogg.se/
Postat av: Anonym

aha=P då fattar jag haha..

2009-03-10 @ 19:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0