Sunday

Gårkvällen var väl rätt lugn.. Min storebrors tjej fyllde år så vi var där med massa folk, käkade middag och sådär. Jag skulle egentligen ha träffat en kompis så när vi hade käkat skulle jag ta bussen hem, eller bussen till stationen och sen tåget hem. Men eftersom busshelvetet går en gång på två timmar och sjuka grejer så missade jag sista bussen. Och ingen nykter kunde köra mig till stationen heller, så så vart det med den saken. Kom hem sen runt halv ett iallafall.

Hade ju helt glömt bort att ställa fram klockan på min mobil igår så när jag vaknade imorse och tyckte att ''elva är ju inte sååå sent'', så var den ju faktist tolv. Lite ångest där eftersom att jag sover bort hela dagarna ibland.




  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0