Svimmfärdig

Oooh!! Kom hem för ett tag sen och är så jävla trött. Ska aldrig mer följa med skolan på något sånt här skit igen :) För det första var den typ skit lång, för det andra fanns det INGEN luft i det där rummet. Höll på svimma verkligen alltså. Blev ju inte heller direkt bättre när Assiya helt seriöst säger ''SHIIIT jag kommer spy'', klarar ju inte av när folk spyr och ja, kaos. Tack gode Gud var skiten iallafall slut sen.

Gick till stationen och tog tio över tåget. Träffade en kille som vi träffade för över ett år sen. Stod och snackade med Nathalie, Samira och Linnéa så kollar jag bakom mig så tänkte jag typ ''shiiiet vem är det där?'' sen tänkte jag som fan(jimmy neutron typ) och sen så kom jag på vem det var. Blev liiite rädd..

Hatar mig själv just nu också..Softar med livet alldeles för mycket ibland. Har fortfarande två läxor kvar..Dom ska in imorgon. Varför kan jag aldrig bara göra som jag tänker att jag ska? Varför måste datorn ta över mitt liv? (seriöst) Varför är jag så fucking efterbliven när jag ska göra saker? Får ångest över mig själv..Intee kuuuul (med wow-jocke röst)


K N A S

Kommentarer
Postat av: Anonym

värsta tovebilden,med hundra halsband..

2009-03-19 @ 21:19:47
Postat av: Nathalie

Anonym: hahahahahaha

2009-03-20 @ 15:09:35
URL: http://natalieht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0