Frukost time

Kom hem för inte länge sen alls, var i Haninge c en snabbis och inhandlade lite grejer. Har försig inga pengar men..Mamma betalar ;) Just nu borde jag egentligen städa, men har ingen lust. Resväskan ligger fortfarande på golvet och är halvt kaosad. Har inte packat upp mer än typ en tröja som jag skulle ha. Resten utav kläderna ligger mer utanför väskan om man säger så..

Ikväll är det ferre! Haha nej men min syster har fyllt år så det är väl ungefär 50 pers som ska komma och sen blir det ju alltid fler, lite kompisar här och där. Men det ska bli nice. Har inte ätit någon frukost kom jag på.. Hann inte med det imorse men ska gå och ta igen det nu!


Min solstråle jag älskar dig så mycket

Kommentarer
Postat av: Anonym

E det hampus hahaa? <3

2009-03-07 @ 15:50:31
Postat av: Nathalie

Anonym: Ja de är det :)

2009-03-07 @ 17:21:53
URL: http://natalieht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0