Ännu en helg

Senaste inlägget var bara ett bevis på att jag fortfarande lever...För det gör jag. Men som jag sagt tidigare har jag mycket annat för mig på dagarna så hinner inte riktigt med. Igår gick jag till Rebecca och sen kom Amina och Assiya också. Så gick vi till Mickaela, där Elin och Madde var. Chillade lite medan dom lagade pizza.. Senare runt 11-12 tiden kom Husse och några, minns inte vad dom heter. Sjukaste människorna jag nånsin träffat iallafall.. Kvällen blev väl inte riktigt så som vi hade planerat med det var väl lugnt ändå. Klockan blev väl typ tre när vi började dra oss hem.

Åkte till haninge med mamma, hon skulle kolla på gardiner och shit. Men det lönar sig alltid att följa med..Fick med mig hem en tröja och ett nytt puder eftersom jag tappade mitt i golvet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0