True Love

Tänkte langa in ett inlägg för ca tre timmar sen men glömde helt bort det typ.. Dagen har varit seg som fan. Somnade hemma hos min bror igår vilket ledde till att jag inte kunde somna tidigt alls..Knas det där men jaja. Var iallafall trött som fan men klarade dagen ändå haha. Hade utvecklingssamtal efter skolan och det gick väl bra, det gamla vanliga bara. Har inte något intressant att säga just nu, inga tankar att dela med mig av heller..Det enda jag tänker på är att jag måste gå och lägga mig. Så vi får höras imorgon, eller något..


Kommentarer
Postat av: Mickaela

den bilden har ja på min dator höhööh

2009-03-16 @ 23:21:03
Postat av: Nathalie

Mickaela: aaah har för mig att jag såg den som VB bild på msn eller något ;)

2009-03-17 @ 07:20:14
URL: http://natalieht.blogg.se/
Postat av: Anonym

"true love" finns ju inte har du sagt?

2009-03-17 @ 16:59:54
Postat av: Nathalie

Anonym: Har aldrig sagt att äkta kärlek inte finns, men vet bara inte om jag tror på det..

2009-03-17 @ 18:48:03
URL: http://natalieht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0