What a night...

Känner att jag skulle kunna lägga mig ner och dö på riktigt nu men måste iallafall äta middag först...Gårdagen då. Jag och Assiya väntade på Rebecca medan hon torkade håret osv. Efter det gick vi till tåget där vi mötte Rebeccas homies.

Åkte vidare till Handen, luffade runt lite och gjorde ingenting. Tog en sväng runt Rudan(där det var tomt och mörkt). Elias kom med sina torra spökhistorier om Alfred som mördade barn typ och släpade dom efter sig i snön och jag vet inte vad haha. Sen drog alla till Mickaela i västerhaninge, där var det typ chillkrök för hon var barnvakt och så.

Sen blev det självklart bråk med en liten f*tta som alla hatar. Polisen kom osv..Men det löste sig iallafall så runt ett-tiden gick jag, Rebecca, Assiya, Sergio och Govve hem till Rebecca och tittade på film. Riktiga lökar, låg och tryckte ihop oss och halvsov i soffan till typ sex på morgonen. Då fick Rebecca och Sergio något jävla ryck om att vi skulle gå ut på en promenad..Assiya låg kvar medan vi andra drog ut. Kände mig som en vandrade zombie helt seriöst.. Jag och Rebecca var skit hungriga också men ingenting var direkt öppet den tiden. Vi drog tillbaka till Rebecca sen och gick och handlade frukost med Assiya när Din Mat hade öppnat runt nio. Köpte paj och choklad också haha riktiga tjockisar som inte har något liv. Nu har jag inte sovit på drygt 36 timmar...Jag vet iallafall några som lär somna tidigt ikväll haha.

Jag hatar det här vädret..Fult, tråkigt, grått, blött -ja you name it! Idag är det 10 dagar sen jag kom hem ifrån Gran Canaria. Smörjer in mig med bodylotion som en galning för att jag inte ska bli torr och sen börja fjälla. H-e-m-s-k-t om det skulle inträffa redan. Kanske ska ta en sväng förbi solariumet imorgon....


Kommentarer
Postat av: Anonym

skadade som inte sover

2009-03-15 @ 20:14:33
Postat av: Nathalie

Anonym: Nej skadade som inte FÅR sova...

2009-03-16 @ 16:10:17
URL: http://natalieht.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0